وزن سیاسی انتخابات جهانگیری اصلاح طلب اصلاح طلبان

وزن: سیاسی انتخابات جهانگیری اصلاح طلب اصلاح طلبان انتخابات مجلس انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی لیست آپارتمان‌های کمتر از 350 میلیون تومان در پایتخت کشور عزیزمان ایران

آمار رسمی بانک مرکزی نشان می‌دهد در میانه تابستان، آپارتمان‌های مسکونی با قیمت کل 150 تا 200 میلیون تومان با تخصیص داده شده است سهم 3/ 12 درصدی، بیشترین سهم از

لیست آپارتمان‌های کمتر از 350 میلیون تومان در پایتخت کشور عزیزمان ایران

لیست آپارتمان های کمتر از 350 میلیون تومان در تهران

عبارات مهم : ایران

آمار رسمی بانک مرکزی نشان می دهد در میانه تابستان، آپارتمان های مسکونی با قیمت کل 150 تا 200 میلیون تومان با تخصیص داده شده است سهم 3/ 12 درصدی، بیشترین سهم از معاملات یک ماهه نیمه تابستان را به خود تخصیص داده شده است داده اند. در عین حال واحدهای مسکونی با ارزش 200 تا 250 میلیون تومان و همچنین واحدهای با ارزش 100 تا 150 میلیون تومان به ترتیب هرکدام با تخصیص داده شده است 11 و 6/ 10 درصد در رتبه های بعدی بیشترین سهم از معاملات قرار گرفته اند.

بررسی های بانک مرکزی نشان می دهد در مردادماه امسال در مجموع 7/ 45 درصد از معاملات خرید و فروش آپارتمان های مسکونی به واحدهای کمتر از 300 میلیون تومان تخصیص داده شده است داشته هست. جدول نبض بازار امروز به معرفی آپارتمان های مسکونی با قیمت های پیشنهادی کمتر از 350 میلیون تومان در مناطق متفاوت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تخصیص داده شده است دارد.

بهار بازار مسکن به روایت مرکز آمار

لیست آپارتمان‌های کمتر از 350 میلیون تومان در پایتخت کشور عزیزمان ایران

مرکز آمار کشور عزیزمان ایران در تازه ترین گزارش خود از اوضاع قیمت و اجاره مسکن در شهر تهران، طی سه ماه اول امسال، اعلام کرد: میانگین قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده است از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران 4 میلیون و 530 هزار تومان بوده است که نسبت به فصل قبل 5/ 3 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل، 9/ 6 درصد زیاد کردن داشته است.

همچنین میانگین قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در سه ماه اول امسال در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به حدود 4 میلیون و600 هزار تومان رسیده که نسبت به فصل قبل 8/ 2 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 8/ 0 درصد زیاد کردن داشته است.همچنین تعداد معاملات فروش زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران طی بهار امسال،نسبت به فصل قبل 7/ 23 درصد کم کردن و نسبت به فصل مشابه سال قبل 6/ 6 درصد زیاد کردن داشته هست. براساس این گزارش، میانگین مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی جهت اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده است از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران حدود 23 هزار و 500 تومان بوده است که نسبت به فصل قبل 8/ 5 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 5/ 10 درصد زیاد کردن داشته است.تعداد معاملات اجاره مسکن نیز نسبت به فصل قبل 2/ 7 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 6/ 10 درصد کم کردن داشته است.

آمار رسمی بانک مرکزی نشان می‌دهد در میانه تابستان، آپارتمان‌های مسکونی با قیمت کل 150 تا 200 میلیون تومان با تخصیص داده شده است سهم 3/ 12 درصدی، بیشترین سهم از

اخباراقتصادی , دنیای اقتصاد

واژه های کلیدی: ایران | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار